تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

صعود و پاکسازی قله کرکس درتاریخ30/1/92

ir" target="_blank"> با همنوردان عزیز سواربرمینی بوس به سمت اصفهان حرکت کردیم وساعت ۸ شب رسیدیم.سرپرستی این پیمایش برعهده آقای رضا استکی بودوحضور دیگرسرپرستان پردیس صفه جناب آقای سرهنگ منظری وسرکارخانم پهلوانُ/همچنین جناب آقای باسره وخانم نیاورانی ازدیگرمسئولان همنوردان راهمراهی میکردند/ به اتفاق چندی ازاعضای گروه ساعت ۸ به مجموعه گردشگری کرکس رسیدیم وازهمانجا پیمایش آغاز شد.درحدودساعت ۱۰ کناردرختان گردواستراحت نمودیم وباموسیقی دلنوازرودجاری درجوارمان به صرف صبحانه پرداختیم سپس به مسیرادامه دادیم تا پناهگاه که آنجا توقف کوتاهی داشتیم وساعت ۳۰/۱۱ به سمت قله حرکت کردیم وبه لطف خداوند بزرگ باتوجه به استراحت هایی درمسیر ساعت ۲ به قله کرکس رسیدیم.پس ازچندی درمسیربازگشت به طرف پناهگاه قرارگرفتیم و باکیسه های زباله ودستکش مشغول جمع آوری بازیافت و زباله های ریخته شده درمسیرشدیم که پس ازرسیدن به پناهگاه به صرف ناهارمشغول شدیم
    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.